دسته
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1913
تعداد نوشته ها : 1
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
وحيد اسدي

فطرت:رویکردی است از ژرفای نهاد انسانی انسان و هدیه ی خدای توانا به مخلوق انسانی اش تا بتواند به تبیین و توصیف و تحلیل مبانی عقیدتی بپردازد و به اخلاق و ارزشهای آن وبه حقوق و احکام آن عمل نماید . فطرت: به ابعاد گوناگون زندگی انسانها نظر دارد وبه همه ی شدنها فکر می کند و ساز وکار و چند و چون تحقق اهداف بلند اسلامی را که همواره دغدغه ی پیامبران الهی و خاتم آنان حضرت رسول اکرم صلی الله علیه وآله است مورد تامل و تدبر قرار می دهد .   
  فطرت: نگاه جهانی برای نیل جامعه ی بشریت به سعادت را از ابتدا با نگاه از جامعه ی اسلامی ایران انقلابی پیوند میزند واز الگو سازی این جامعه ی درونی رابطه ای خرد ورزانه جهت پیشرفت جامعه انسانی در مقیاس جهانی برقرار می سازند .   
  فطرت: تحلیلهای فردی اجتماعی جامعه ی اسلامی خود را بر می تابد و می خواهد به یک جامعه ای الگو وعدالت جو و عدالت گستر دست پیدا کند و برای این هدف همواره فکر می کند وتدبر را عامل و ابزار بزرگ پیشرفت و سربلندی احاد جامعه ی اسلامی ایران و جهان قرار می دهد.   
فطرت:می داند که گوهر شفاف خداجو و خداخواه انسانها هرگاه از آلودگیهای زمانه پاک و آلایش گردد درست همانی است که بر آن اساس وجود یافته و آن گوهر زیبای الله اکبر و توحید و یگانگی ذات و صفات را متجلی می سازد . فطرت:مظهر همه ی خوبیها شادیها شکوه و سرور و کبریایی خداوند تعالی را هدف قرار داده ودر این نگاه مقیاس و میزان تعیین کننده ی همه ی جد و جهد های انسان فردی و اجتماعی است.   
 فطرت: در میدان فرهنگ همه گونه تحلیلها و تجربیات و عقلانیت چهار چوب دار رامی پذیردو تبلیغ می کند و همه ی وجدانهای بیدار را به سوی هدف جهانی عدالت خواهی و عدالت گستری سوق می دهد. فطرت:امت اسلامی را لحظه ای از یاد خدا و عمل به خاطر خدا باز نمی ایستاند و کاروان انسانیت خداشناس و خدا خواه وخدامحور را در عرصه ی زمین به حرکت دعوت نموده وبدان سمت و سو گامهای محکم و استوارش را برمی دارد .
فطرت : به همه ی بخشهای اسلام عزیز پرداخته و مجموعه ای جالب و جاذب از حق گویی و حق پویی در گستره ی فکری خود به ارمغان آورده و انسان عصر را دعوت می کند که به خود آید و از درون خود نهاد عظیم فطرت را گواه همه ی اهداف زیر بنا وارزشهای اخلاقی و رفتارهای شرعی قرار دهد .
فطرت :دوست طلب است و دغدغه ی یافتن دوستان صادق و پاک نهاد را دارد و در این خوان زیبا و با نهایت شکوفایی با دوستان زیادی رابطه ی محکم خداخواهی و عبادت بر اساس خداوند بر قرا ر خواهد نمود .
فطرت:همه ی ابعاد حاکمیت الهی و حکومت دینی اسلامی رابسان رهبران مصلح و خداخواه خود حضرت پیامبراکرم(ص)و ذوات
پاک و معصوم ائمه هدی و مشعلداران فضیلت و تقوی عنایت داشته و خواهان فهم عمیق و عمل سریع و صریح در همه ی اباد دین در عرصه ی اجتماع می باشد .
فطرت :تمدن خواه و سازنده ی تجمعات بشکوه و سرافراز خداخواهان و خدا پویان در لحظه لحظه ی حیاتشان است چراکه استجابت دعوت خداوند و رسول گرامی(ص) پیامدی جز شادی و شکوه ابدی که در کتاب مجید و سنت و سیره ی رهبران راستین به عنوان بشارت انسانهای مومن و صالح و درستکار داده شده نمی باشد .
وبالاخره فطرت سخنی از دل سوخته ی کسی است که در ثانیه های زمان می خواهد تمامی موجودیت کشورش یعنی همه ی سرمایه های مادی و معنوی این مرز و بوم پاک وغنی وبا هویت تمدنی الگو ساز را محقق ساخته وبا رهبری بشریت معاصر پیش به سوی تحقق اهداف حیات بخش وسعادت آفرین عالم دنیا و آخرت در گستره ی ولایت و حکومت صالحان عالم به رهبری امام شایسته و بحق و مدیری کارآ و با تدبیر عصر حضرت امام منتظر وممثل عدالت و تجسم پیشرفت وتعالی انسان به مقام انسانیت بوده باشد.
خداوندا ای پروردگار والا مارا در هدف برین دینمان قوی و محکم و استوار بفرما
پروردگارا مارا در برنامه های میان مدت امروزمان را که همانا اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است شکیبا و ثابت قدم بفرما.
پروردگارا روح بنیانگذار جمهوری اسلامی را در عالم اخری از تنعمات و مقامات اولیاء صالحان خود بر خوردار فرما.
پروردگارا همه ی دلسوزان و مومنین به اسلام و نظام اسلامی را از عزت و عظمت نصیب بفرما.
پروردگارا رهبری معظم انقلاب اسلامی را در رساندن مسئولیت بزرگ هدایت و رهبری ثابت قدم تر بفرما.
پروردگارا نظر مبارک آقا امام عصر ولی معصوم و منجی عالم بشریت را نسبت به ما و ملت اسلامی ایران خشنود فرما.
والسلام التماس دعا سید محمد جواد مظفری


دسته ها :
X